torstai 29. lokakuuta 2015

FOODIN AMBASSADOR


Huomasin reilu kuukausi sitten facebookissa Foodinin sivuilla, että he hakevat iloiseen joukkoonsa terveydestä ja hyvinvoinnista kiinnostuneita ihmisiä. Ihmisiä, jotka haluavat jakaa hyvinvoinnin sanomaa myös muille. Innostuin hurjasti, tämä olisi kuin minulle tehty.

Laitoin saman tien pikapikaa hakemuksen menemään. Enkä paljoa miettinyt, mitä kirjoitin. Annoin tekstin tulla suoraan sydämestäni, intohimoisesti, niinkuin aina kun jostain innostun. Jälkeenpäin mietin, että olisikohan nyt vähän pitänyt miettiä mitä kirjoitin. Mutta rohkeasti omana itsenä oleminen ja esiintyminen palkitaan, niin myös tässä tapauksessa.

Muutama viikko sitten sain Foodinilta sähköpostiini iloisen kirjeen, hakijoita oli ollut runsaasti ja minä olin päässyt Foodinin Ambassador-ryhmään! Olen hurjan kiitollinen tästä huikeasta mahdollisuudestani. Haluan ehdottomasti omalta osaltani olla jakamassa hyvinvoinnin sanomaa koko maailmalle. Iloisesti, rennolla otteella nautiskellen, ei kulmat kurtussa kärvistellen.

Olen käyttänyt Foodinin tuotteita jo pidemmän aikaa ja todennut ne hyviksi ja laadukkaiksi tuotteiksi. Tuotteet ovat tutkitusti puhtaita ja niiden alkuperä on tarkasti selvillä. Arvostan suuresti Foodinin eettisyyttä. Foodinille on tärkeää, että tuottajien työolot ovat hyvät ja valmistuksessa kunnioitetaan myös ympäristöä. Kun tekee asioita sydämellä, ei voi tulla kuin parasta <3

Minulle on tärkeää, että ruoka mitä suuhuni laitan, on mahdollisimman puhdasta ja laadukasta. Lisäksi sen täytyy olla turvallista myös lasten käyttöön. Tässä asiassa voin luottaa Foodin-tuotteisiin. En voisi suositella tuotteita, jos en pystyisi itse seisomaan niiden takana. Näitä tuotteita suosittelisin lämpimästi myös ilman yhteistyötäkin.

Innolla odotan, mitä ihanuutta yhteistyö tuo tullessaan ja kuulet niistä varmasti ensimmäisenä.


Foodin - love food, feel good !




-Rakkaudella Kaisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3